Merhaba hanimlar
Benim biberon ve emzik temizliği hakkında sıkıntı yaşıyorum. Önce suya koyuyorum. Sonra da fırçaya fairy bulasik deterjani koyiyorum. Ve bir guzel kopukluyorum. Sonra da duruyorum ve tekrar suya koyuyorum. Ama bulasik tadi var sanki biberonla falan. Siz nasıl yapıyorsunuz temizliği. Avent biberon, avet emzik, avent süt sağma makinesi parçaları temizliği yapiyorum.