zeynomer Kızlar ya normalde yarın adet günüm ama bu ay çok şüpheleniyorum. Beyaz uzayan akıntım var bu adet belirtisimi hamilelik mi? 😞
Hulyaaa zeynomer bende bu ay kazaya kurban gittim benimde adet günüm yarın. Akıntim arttı benimde karnın da ağrıyo anlıyorum yani olacağımı. Sende olursun merk etme 😁
zeynomer Lincleyeceklergelmesin üşütmedim ki iki tane bebeğim var sürekli evdeyim ve doğalgaz yanıyor hep
Papatyaseverrrr zeynomer valla bende adet onceside soylediginiz akintidan oluyor akintim cogaliyor anliyorum ki adet olacagim bikac surmuyor oluyorum korunmuyormusunuz
zeynomer Papatyaseverrrr ay insallah insllah normalde korunuyoruz ama bi sefer olmadı onda da şüpheye düştüm işte çok korktugumdan heralde
zeynomer Papatyaseverrrr geçen gün çok olucakmışım gibi hissettim olmadım bilmiyorum ki zaten adet ve hamilelik belirtileri hep aynı
zeynomer ElmaliTurtamm bu beyaz akıntı ozaman herşeyden dolayı olabilir hamilelik belirtisi olarak düşünmüyorum
Hulyaaa zeynomer valla bn rahatım. Heray ki belirtiler var bende kendimi biliyorum yeni sabaha patlarum bnn😁 darısı başına bacım