Bebeğim 3 ay 21 günlük . sadece anne sütü ile besleniyor. 4-5 günde bir kakasını yapıyor . Alttan gazını kendisi çıkarabiliyor rahat bir şekilde ama acayip kötü kokuyor yani koca insanların ki gibi . Abartı değil gerçekten tüm odayı sarıyor kokusu. Bu durum normal mi acaba ?