Bebeğin taş bir zemine düştü kafasında yün şapka vardı biraz şişti arka kısmı doktora götürdük ağrıs kesici verdiler röntgen çektiler sonrada tomografi bilinç kaybı vs olmadı kendindeydi sadece doktor çatlak var dedi eve gönderdi 2 saatte bir bıngıldağını kontrol edin dedi bebeğim 6 aylık başına gelip iyileşen varmı çok korkuyorum nolursunuz dua edin allah rızası için bu postu okuyan herkes oğlumun niyetine ayetel kürsi okursa çok sevinirim rabbim evlatlarımızı korusun 🙏