Xyz1234 Kizlar merhaba bebeğinde kalça geriliği var biri 58 derece bir ay sonra tekrar gelin dedi doktor ama yapılacak hicbir şey söylemedi ne yapmam gerekiyor bir de bant yapılıyormuş onun için hangi doktordan randevu almıştınız
Hunilianne Xyz1234 bizim de ilk kontrolde 59 çıkmıştı bir aya düzelir dedi bir ay sonra daha da gerileyip 55 oldu. 6 ay bacakları birbirinden ayrı tutan pavlik bandaj kullandık.
acelyaca Xyz1234 merhabalar tübingen ortezi kullandık biz 6 ay kadar düzeldi sizin de düzelecektir düzenli kullandığınız zaman merak etmeyin ihtiyacınız olursa ortezimiz duruyor satmayı düşünüyoruz yardımcı olurum