Arkadaşlar bebeğim 2 ay 17 günlük. Sağlık ocağından monovit D3 vermişlerdi. 1 aylıktan sonra kullanmaya başla dediler.ben 40 ı çıkınca kullanmaya başladım. Oğlum normalde günlük tuvaletini yaparken. Birden bir hafta yapmadı. Zeytinyağı filan denedik doktorumuz öyle söyledi. Sonra tuvaletini yaptı. Sonra tekrar oldu. Nedenini araştırdıkki sağlık ocağından verilen monovit D3 paraben içerdiği için kabız yapıyormuş.sonra kestik onu kullanmayı ve çocuğum yaklaşık 1 aydan sonra düzenli bir şekilde tuvaletini yapıyor. Simdi sizcee hangi D vitamini kullanmayım.