Merveh Eşinize dogum gününde ne hediye aldınız neler yaptınız bana da fikir olur bir türlü karar veremedim saat ve parfüm aldım o da diyor ki pasta al yeter onu da yemiyor ya
MeryemSu Merveh eşinizin de dediği gibi pasta aldım bir tek 😁 çünkü benim eşim kolay kolay hiç bir şeyi begenmez
Merveh MeryemSu ben de hediye alıp hatıra kalsın istiyorumm benimki de beğenmez cevapladığınız icin sağ olun
EsrAsmin Benim eşim doğum gününe iki hafta kala başlar “sakın bi hediye alma sakın bi kutlama yapma” diye tembihlemeye. bende hiçbişey yapmıyorum 🤗 öpüyorum iyi ki doğdun canım diyorum bu kadar 🦋