Sizi neden by kadar telaşlandırdılar bu doktorlar ben anlamadım. Benim oğlumda da sakral gamze var. Doktorumuz söyledi, kapalı ve hiç bir sorun teşkil etmez dedi bir daha da hiç bir doktora götürmedim. 19 aylık çok şükür hiç bir problem yok. Küçücük bebeği sürekli ultrason emar falan oyalamak günah değil mi ya?