mom093 arkadaşlar arkadaşlar çekilin 😌😌😌😌 diş konusunda uzman değilim ama kızımın dişleri adeta bize de yeniden diş çıkarttırıyor. Ağlama krizleri, iştahsızlık, mamayı tamamen bırakma, kendini yerden yere vurma…..bunlar başınıza gelirse maalesef önerilmiyor ama tek çare bunlar. Biz öncelikle tetagil kullanmaya başladık, dentinoks, caljel ve son olarak nurse nin jelini aldık. Bebeğiniz çıldırma noktasını aşıyorsa vermek zorunda kalıyorsunuz, vermiyoruzların hepsi hikaye. Ha çok sancısız geçiriyordur, o bebeye zaten verilmez. Pırasa, soğan bunları da denedim fakat kızım elini gözüne götürüyor bu sefer ağlıyor. Ya da kendim evde diş kürleri yaptım, soğan karanfil vs malzemelerden onlarda bir işe yaramadı. Kızımı rahatlatan jeller ve buzluğa atmış olduğumuz diş kaşıyıcıları veya buz 🥶 🧊