Anneler yardımınıza ihtiyacım var doktor erken gıdaya başlattı kızımı 4.5 aylıkken başladık şuan 5.5 aylık kızım fakat kabızlık yaşıyoruz karnında şişlik ve sertlik yok fakat çok zorlanıyor hatta bazen ağlıyor yaparken ne önerirsiniz ne yedireyim yada bu dönemde nelerden uzak duralım yardım eder misiniz?