aslanlarin_mom Kızlar şaka gibi gelebilir ama yüzüstünden sırtına dönüyor var mı dönen böyle ikinci bebeğim ilk defa şahit oldum
Yigitkomuz_ aslanlarin_mom benmde bebeğim doğduğu andan itibaren dönüyordu folik asit bebeleri erken emekledi erken yürüdu smdide çok şımarık 18 aylik😂😂
aslanlarin_mom emreaysel saol canim iyi birşey mi bilmem dönmesi bu kadar erken ama kollarından destek alıyor ama yinede çok erken geldi bana