Kbraunal yaninda olmadiğin sürece yatirma canim doktorum basini tutabilsede gece uykunda duymadigini var say cocuk hem agliyo hem karninin ustunde yorulup kendini salabilir o yuzden yaninda olmadigin surece yatirma sirtustu ve yan taraflarina yatirabilirsin demisti ama gunduzleri genelde hep yuz ustu yatar ikizlerim 5 ayliklar ama hala daha korkarim yatiramam yüz üstü 🙄