Merhaba kızlar ablamın geçmeyen baş ağrısı var ve yüzü bir tarafı şişti gözü kaydı. Nasıl oldu anlamadık doktor yüz felci olabilr demiş. yuzunun bir tarafi hissetmiyor dilinde uyuşma var Ama baş ağrısı dinmiyor. Gözümde ağrıyor diyor. Emar tomografi çekildi temiz cıktı. Şuan hastanede yatıyor lütfen dua edermisiniz iyileşsin. Sizce neden kaynaklı olabilir göz ortak aynı anda bakamıyor 😢inşallah ablama bisey olmaz eski haline geri döner 🤲