bebisanne Biberon kullanmadan nasıl içirebilirim fikri olan var mı ? Kaşıkla vermeyi denedşm olmadı ☹️
Laurenkiz bebisanne arkadasin da tavsiyesiyle evet enjektorle agzinin kenarindan yavas yavas verebilirsiniz😊
Sezenkumsal92 bebisanne denemekde fayda var yada siringaya doldur ver parmagini onu emerken agzina sk yavasca