Var mı arkadaşlar bunun bir çaresi benim normal doğum yapalı 3ay oluyor göbeğim gitmedi Doğumda 68den 57ye düştüm düşüş o düşüş kaldım orda 52 kiloydum şimdi diyet yapsam yemesem süt olmuyor zaten azalacak gibi dolgun değil göğüslerim öyle çok e yersem 58e doğru bir çıkıp bir geliyor yardım ediiin ☺️ Göbeğim de bölgesel yağlanma gibi kaldı çok üzülüyorım bedenim büyüdü eski pantolonlarım olmuyor 38giyiyordum 40 şimdi boyumda 163 falan 🤔🤔