Ardenikom merhaba öncelikle çok teşekkür ederim. Doktorum besin alerjisi gibi durmuyor dese de benve değil. Yanakları kıpkırmızı kuru Pütürlü, müthiş bir gazı var çıkattıyor sürekli, ıkınma hali oluyor uykusunda bile ve son 3,4 gündür kaka yapamama durumu var. Araştırmalarıma göre süt alerjisi olabilir. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Akşam sütlü bir tatlı yedim ondan sonraki sağdığım sütleri vermeyeceğim. Sabahtan itibaren bir perhiz yapmayı düşünüyorum. Ama ne yiyeceğim işin içinden çıkamıyorum. Birde dokyoe besin alerjisi gibi durmuyor dediği için eşim ve aile büyüklerimden abartma öyle birşey yok, çocukta hastalık aram yemek yemezsen sütün nasıl olacak gibi tepkilerle karşı karşıyayım ne yapacağımı bilmiyorum.