Bayanlar aranızda bebegini desteksiz uyutup daha sonrasında emziğini bıraktıran oldu mu ? Bebeğim 14 aylık emziğini veriyorum ağzına kendi kendine uyuyor fakat emziğini bıraktırmak istiyorum 2 gündür vermiyorum emziğini şimdide uyumuyor emziksiz saatlerce ayağımda sallıyorum uyanıyor emzik istiyor acaba eskisi gibi desteksiz uyur mu ?