Arkadaşlar merhabalar nasılsınız iyisinizdir umarım Allah hepimizin yardımcı olsun ve inşallah iştahlı bebeciklerimiz olur. Ben şunu merak ediyorum sizce bebeğe özel mi hazır yemekler yapılmalı yoksa biz ne yiyorsak onada aynısımı yedirmeliyiz. Ben ilk çocugumda ona özel yapıyordum şuan hiç birşey yemiyor vallahi sevdiği şeyler beş parmağımı geçmez hep iştahsız ve ben onun peşine koşmaktan yeterli vitamin alıp iyi beslenememesinden dolayı çok üzülüyorum. Şimdide bebeğim 4.ayına girecek şimdiden öğreneyim dedim kendi yaptığım yemeklerden vermeyi düşünüyorum çorba,sulu yemek vs falan işte. Yakın bir arkadaşım hiç özel hazırlamadı maşallah çocuk insan gibi yemiyor vallahi , ben doyuyorum o doymak bilmiyor ve asla yemek ayırmıyor. Sizce ?