Bebegimm42 canım bende sleepy i bu yüzden değiştirdim çok lastik izi yapıyordu, prima aktif bebek aşırı pişik yaptı, premium care kala kokusunu bastıracak şekilde ağır kokuyordu tekrar sleepy aldım ama o lastik izine alışamadım markete gittiğimde bu bezi gördüm ve en az adetli olanı aldım ne olur ne olmaz diye çok memnun kaldım ben, sızdırma pişik yapmadı lastik izi oluyor ama sleepy gibi değil primalarda bizde hafif lastik izi yapıyodu buda öyle