Bebekler çok yorulursa uykuya zor dalarlar veya gündüz uykusunu uzun uyudularsa da aynı şekilde bizim genel saatlerimizi Kısacası anlatayım ilk gün uyutmamaya çalıştım onunla sohbet ettim evde gezindik oyuncaklarıyla dikkatini dağıttım ki normalde benim bebeğim sabah ezanında anca uyuyordu daha sonra kendiliğinden saati düzeldi ama çok uzun sürdü 3 aylıkken başladk anca bu ay düzene girdi 5 aylık bebeğim sabah 8 buçuk 9 uyanış kahvaltı yapıyorum emzirme aktivite oyun vs 12 ye kadar direniyoruz 12 de uyuyor 1. Uykuya 45 dk sürüyor zaten daha sonra 1 de uyanış 3 e kadar aktivite emzirme oyun vs 2 de tekrar 2. Uykuya geçiyoruz 45 dk uyuyor daha sonra aynı şekilde oyun aktivite emzirme vs 3. Uyku 4 de yada 4 buçukta oluyor 5 de uyanıyor 5 den sonra bebekleri kesinlikle uyutmamak gerekiyormuş gece uykusuna dalmakta zorlanırlarmış gece uykusuna normalde 8 de geçiyorduk bu iki gündür 9 a çıktı bakalım 🤗❤️ Belki sizin de işinize yarar ben çok araştırdım uyku eğitimi vs ama çok pahalılar birde bu aralar destekli uykuya alıştı onu nasıl vazgeçiricem bilmiyorum 😀😀😀