Nilbebek12 geçecek telaşlanmayın. Zaman akıyor su misali.. tutamıyoruz, büyümelerine engel olamıyoruz. Bazen sinirleniyoruz ama sonra vicdan yapıyoruz hatalarımızla kalıyoruz..
14 aylık oldu bebeğim küçücük hallerini öyle özledim kiii.. hala geceleri çok sık uyanır, akşamları geç uyur. Olsun bu günler de geçecek😌 sağlıklı olsunlar ,bizimle olsunlar bunlar hep fani..🌸