Bebegim nisan ayinda doğdu. 40 i ciktiktan sonra yaz diye her gun yıkıyordum sonra 2 gunde 1 e düştü sonra 3 gunde bire ise başladım ve kış geldi kaynanam p.tesi ve perşembe yika hasta edersin diyor. Siz napiyosunuz gun icinde mi gece uykusundan önce mi yikiyorsunuz. Ben hep aksam uykusundan önce yikiyorum