Merhaba
2 aylık bebeğim doğduğundan beri ciddi gaz sancısı yaşıyoruz kullandığım damlalar bir ise yaramadı bu dönem de meme reddi de yaşıyoruz Şuan aptalım kullanıyoruz ve içmiyor siz hangu mamayı önerirsiniz Sma içtik o da şancı yaptı Evolvia maması kullandınız mı önerir misiniz