Aysduha Kızlar gömülü dısım tas gbı sısmıs pazrtesı aldırcam zonkluyor hap da kesmedi acısnı napsam yatamıyorum bıde pazar yarın:( dikişli zor mu olur kzlr
chuckymom Aysduha bekarken olmuştum ameliyatını, benim biraz zor geçti ya kök falan kaldı içerde oydular da oydular. Ama bittiktem sonra dikiş falan zorlamıyo, aldırırken ömrüm gitmişti aklıma geldi bak içim sızladı
birbeyazmendil Aysduha buz uygulaması yapabilirsiniz(buz aparatını beze sararak ağrıyan bölgeye ağız dışından 5 dk tutup 10 dk çekerek)bazen rahatlatabiliyor. 6 saatte bir ağrı kesici -diş hekimiyim- geçmiş olsun
Ef24 Ben de 4 yıl önce ameliyatla aldırdım ağzım küçük doktor dudağımı yırtmıştı Koca ellerini sokacam diye bi de bir kaç gün katı şeyler yiyemiyorsun çorba içmiştim sadece o beni zorladı çok sıcak çok soğuk yasak falan filan ama korkmayın basit bi operasyon