İlk doğduğu zamanlar sarılık olmasın diye hep emziriyordum.annemle birlikte salonda yattık hatta o süreçte.doğumdan sonra yatağım salona yapılmıştı.galiba kokuma alışmış.ama beni kimse de uyarmadı böyle olabilir diye.ailele de ilk torun.acaba ondan dolayı mı beşiğe mi alışamadı bilmiyorum.geceleri beşikte uykuya dalamıyor bir türlü.mızırdanıp duruyor.bazen pes edip yanıma alıyorum bazen de bekliyorum dayanabildiğim yere kadar