1fgn Nuk marka kulpsuz mu wee baby kulplu mu ?? 1 yaşından sonra kulplu olmasına gerek var mı bir de nuk için damlatmaz yazıyor kullananlar nuk ve wee baby yorumlayabilir mi
Fatmabelis44 1fgn biz wee kulpsuz olanı kullanıyoruz akitmiyor ve oldukça sağlam kızım sayısız kere yere fırlatmasına rağmen maşallah kırılmadi
Annebalisi 1fgn Arkadaşım e bebekten almış baby plus pipetli suluk bugün konuştum çok memnun olduğunu asla damlatmadığını söyledi fiyatıda 30liraymış isterseniz bakın 😌
Gulella120 1fgn normal cam suluk alabilirsiniz plastik hiç sağlıklı depil hangi marka olursa olsun plastik neticede
Derenipek 1fgn chicco yu Bi araştır istersen ben chicco nın normal bşberonu nu kullanıyorum ondan memnunum