Gamzeren merhaba, zamanında aynı şeyleri yaşadım şuan kızım 6 ay 18 günlük. Uyku eğitimini merak ediyordum ve bir kaç kitap internet sitesinden makaleler okudum. Size önerim bir uyku rutini oluşturmanız. Her bebeğin bu rutine uyumu farklı olabiliyor. Şöyle anlatayım bizimkini; sütünü içtikten sonra pijamalarını giydiriyorum altını değiştiriyorum eğer geceyse kucağımda tek tek Işıkları kapatıyoruz birlikte. Yanağımı başına yaslayıp ninnisini söylüyorum (hep aynı ninni) artık öğrendi o ninniden sonra uykuya geçeceğin İnanın öğreniyorlar sadece sabır gerekiyor. Sonra yatağına gidiyoruz yatırırken ben buradayım uyanınca da burada olacağım oyunlar oynayacağız yine diyorum. Yatırıyorum oyuncağını veriyorum bir süre pış pışlıyorum eğer çok şiddetli bağırıyorsa tekrar kucağıma alıp sakinleştiriyorum gerekirse bir süre daha emziriyorum ve yatırıp yanında oturuyorum. Tabi bu zorlu ve uzun bir süreç oldu. Benim kızım biraz inatçı 😊