Arkadaşlar kızım 7 ay 10 günlük 4 üncü çocugum ilk kez bu bebeğimde yaşadım bunu doğumdan 1 ay sonra saçlarım avuç avuç elime gelmeye başladı saç köklerim de inanılmaz baş ağrısı ağlatıyordu beni tarak süremiyordum ağrıdan banyoda ayrı çıkınca ayrı kel kalacağım zannettim doktora danıştım devid 3 vitaminine devam et dedi ettim saç spreyi aldım kolay tarayabiliyim dökülmesin diye o şekilde geçirdim o süreci zamanı var sanırım stres yapmayın streste etki ediyor bence bir aydır Allaha şükür fazlasıyla azaldı