Merhaba arkadaşlar benim doğum dan sonra genetal bölgem sol kasıklarımda kaşıntıya başladı boydan boya yara gibi oldu kararmışdı zaten çürük et gibi sıcak su değdi mi aşorı kaşıntım var nasıl gecer öneriniz nedir görüntü berbat bi halde afedersin eşim görse yaklaşmaz oderece oldu😔🤦♀️