Benim de bebeğim 40 günlük bende 1 aydır aynı problemi yaşıyorum özellikle akşam saatlerinde oluyor bana da hep açlıktan dediler sütüm gelmiyormus o an ondan öyle yapıyormus dediler bende çok sinirleniyordum hep aynı saatte mi gelmiyor sütüm mama vermemiştim ilk 20 gün o gün yine çok ağladı emmeyip hemen sağıp biberonla verdim sustu sonra uyuya kaldı o gün bugün mama veriyorum o saatte ve gerçekten ağlaması azaldı ama yine o saate meme tutmuyor anlamıyorum