Ya çok tatlısın ama kesme sütten bebeğini daha çok erken ☺️ Bırak emebildiği kadar emsin anne sütü gibisi yok. Küçük olduğu için diş döneminde veya bazı atak haftalarında daha çok emmek ister bu onu sakinleştirir. Benim oğlum 22 aylık şimdi onun aklına geldikçe emiyor diyeceğim o ki büyüyünce de öyle alışıp kalmıyor ☺️