Hln58 Sezeryan doğum sonrası bir kez adet oldum sonra hiç olmadım ne yapacağım çok stres yapıyorum kendime eskiden düzenli adet olurdum şimdi moralim bozuluyor Bebeğim 4 aylık oldu kızlar sizlerde nasıl oldu
Elf-b Hln58 bende 1 kez oldum, oğlum 3.ayını bitirdi, uygulamada 4gün gecikti yazıyo aklım gidiyo valla🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Dilanbulut Hln58 5. ayda oldum yengem 10. ayda oldu sordum normalmiş hatta geç olmak daha iyiymiş diye duydum
kubraozkan Bende olamadım allaha emanet yaşıyorum canım 😂 stres yapmaktan yoruldum saldımm gitti ne zaman gönlü isterse plsun diye 🤪
Nilsmoms Benim de uc ay gecti hic olmadim.Gecen gun doktoruma kontrole gittim.Belki bir sene adet gormeyebilirsin dedi.O yuzden normal yani.
Hln58 Nilsmoms ayyyy 1 sene ben kafayı yerim takıntı yaptım resmen inşaallah hemen düzene girer kızlar
Adellaamm Hln58 bende seninle aynı durumdayım canim. Benim her idrarimdan sonra kahverengi lekelenmelerim oluyor acaba bu normal mi. 40 ondan sonra adet oldum ama öyle kan şeklinde de gelmedi. Yine kahverengi lekelenmelerdi
Umutdenizinannesi Hln58 ben oğlum bir yaşına girdi de oldum.hala inanılmaz düzensiz adetim.ve oğlum 21 aylik..geçen ay 10 gün gecikti bu ay 15 gün ve ben hâlâ adet olamadım.. korkuyorum hamileniyim die sürekli test alıp yapiyirm.ciddi şekilde psikolojim i etkiliyor.