Karadeniz-li yusufum- bencede koyu bende süt artı mama veriyordum 24 günlüğüz bir hafta önce kontrolde doktor kalasına baktı normal dedi sarı renk biraz cıvık gbi oluyor siznkinde koyuluk var ihmal etmeyin genede
Asdffghjj Anne sütü içiyorsa sarımsı olması normal diye biliyorum bu çok koyu kahve gbi geldi ama yinede araştır canim
EMiracle Bence normal mama yiyen bebeklerde genellikle görülen bir durum ama içinizin rahat etmesi için yine de danışın doktorunuza🤗
serebro yusufum- mukuslu gibi bebek yada siz üşütmüş olabilir misiniz yada alerjik farklı birşey tüketmiş? Bir danışın doktora ara ara oluyordu bizimde böyle çok da evham yapmayın kanlı olmadığı sürece çok endişelenme bebegin sakinse demişti doktor bize