50 günlük bebeğim bu olayı her gün yapmıyor ama yine de sık sık yaşıyorum bunu özellikle akşamları. Bir çok yazı okudum bununla ilgili gaz durumu,sütün fazla akışkanlık göstermesi ile bebeğin bununla baş edememesi,reflü,vb… gibi bi sürü durum. Sizinde bebeğiniz emerken ağlıyorsa neler yapıyorsunuz paylaşın bu durumda olan tüm anneler yararlansın.🤗