Mrvb99 Mertcik bende 4 aylığa gittim bi sıkıntı görmezsem gitmicem sağlık ocağına giderim aşılar için
Oznur123 Mertcik biz her ay gidiyoruz sagliksal sebeple 6 ayda kan tahlili istedi b12 cok düşük cikmisti iyiki gitmişim ama çok gerekli mi bilemedim şu dönemde götürmek
Deletedmom0099 ben sadece 1 ve 3. ayda gittim sağlık ocağına git eğer hastalık durumu yoksa dedi doktorum. 9. ayda çağırdı tekrar ay kontrolu var haftaya, sağlık ocağına gidicem sadece