Merhaba kızlar acaba bebeğinizin ne zaman sütten kestiniz fikir alışverişinde bulunmak istiyorum sizinle şu an bebeğim 17 aylık aslında ben tam iki yaşına kadar 24 aya kadar emzirmek istiyordum ama Gerçekten beni çok fazla yoruyor yani annemle görüntülü bile konuşamıyorum her 5 dakikada 1 elini göğsüne koyup çıkarmaya çalışıyor🤷♀️ emmek istiyor ya ne vartık bağımlı halde bu bir ihtiyaç değil sürekli emmek istiyor alıyor kendini yerden yere atıyor her 10 dakikada 1 gelip kaza mı kaldırıp emzirmek istiyor yani bir şey anlamadım gerçekten artık çok yıprandığım yoruldum yani uykularımın düzeni yok onun sayesınde be günlük hayatımda da aynı şekilde bilmiyorum siz ne şekilde sütten bıraktınız fikir alışverişine ihtiyacım var bir de şu an bırakmam İyi olur mu , yardım lütfen 🙏