Duyguyigit

üstünde pencereli bir koruması var orada ayruçı fermuar var tamamen öne kapatabiliyosun resimdeki gibi birde orası çıkabiliyor. İçi kullanılmadığı için kalıp gibi duruyo ama pedi çok yumuşak. Altta geniş bir sepeti var bir de 3 kademeli ben tamamen dik ve yatar konumu çektim birde orta kademesi var bence pusetten se bu şekilde daha fazla kullanışlı zaten çift taraflı olduğu için rahatlıkla bebeğinizi de görebilirsiniz ☺️