İyi geceler sevgili anneler 🤗 ek gıda sürecimize başlayalı 1 ay oldu kızım 6,5 aylık kış sebzelerini denedik bir sıkıntımız olmadı meyvelerden elma armuz muz avokado denedik sıkıntımız olmadı kayısı püresini verdiğimde göz çevresi ve ağız çevresi kızardı 5 dakika içinde geçti 1 hafta sonra yine dene dedi doktorumuz yine aynısı oldu..yoğurt denemesini biraz geç yaptık cildimiz atopik olduğu için 5 gün hiç birşey olmadı 6.gün ağız çevresi kızardı 15 dakikada düzeldi doktorumuz 5 gün ara ver yine dene dedi ama vermeye korkuyorum kakasında veya vücudunda birşey yok şuan içinde emziriyorum ve bende tüketiyorum acaba sizde de ek gıda başlangıcında böyle durumlar yaşandı mı ? Hani vücut tepki verip sonra alıştığı oluyor mu yoksa alerjidir diyebilir miyiz ? Bu arada doktorumuz alerji uzmanı ve ısrarla vermeyi deneyelim diyor yorumlarınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim.