1628529393 canım ben yanlışlıkla parol almıştım 2 ay 11 günlüğüz bizde ben sürekli emzirdim emzirmek ateşi düşürüyo parolü 1 kere verdim onda da pişman oldum verdiğime sürekli takip ettim 10 dk da 1 vücut ısısı yükseldiği an hemen emzirdim ve üz3rini örtmedim tek kat giydirdim kış olması avantaj rabbim yardımcınız olsun