Benimde sag gögsümde bıcak gibi resmen bir agrı var emzirirken agrıyor emzirdikten sonrada agrıyor mastit degilim cünkü sert degil ama dayanılcak gibi degil tam 1 haftadır agrıyor ne yapacagımı bilmiyorum sıcak su yaptım duşta masaj yaptım soguk kompleks uyguladıma ama aynı resmen yatamıyorum agrısından nasıl düzelcek 😢😢😢