Teomanim Arkadaşlar merhaba bi aylık bebeğim var doğduğundan beri kendisi hiç kakasını yapmadı hep biz müdahale ettik gripten beş gün hastanede yattı sadece o zaman kendisi yapmıştı serumdan ötürü sanırım kakası aslında gayet normal kabızlık yok böyle bir durum yaşayan var mı bebeğinde varsa ne yapıyorsunuz
Nekwa Teomanim mamayla mi besleniyor Kac günde yapıyor kakayi müdahaleyle Ikınıyor mu peki belki siz bekleseniz kendi yapar?