Fatmanur123 2 aylık kızımı dışarı çıkarırken nasıl giydirmem gerekiyor. Üstüne kat kat battaniye örtmek istemiyorum ben de bunalıyorum öyle. Dışarda giyilecek tulumlar için erken mi daha sizce? Alırsam internetten alabilirim tavsiye ettiğiniz bir marka var mı?
Melek_berf Fatmanur123 ben e bebekten tulum aldım o şekilde giydiriyorum bebek arabasına koyuyorum ayaklarına da battaniye örtüp dışarda gezdiriyorum❤️🙏
BARFAY Fatmanur123 uyku tulumlari en sıcak tutan tulumlardir.disarida ben giydiriyordum birde sapka takiyordum kulaklarinida kapatan
Melek_berf Fatmanur123 kış love kız bebek welsoft astarlı astronot tulum normalde 170 lira şuan 102 lira indirimde