Busrasahin Uc ay once ikiz bebekler dunya getirdim ve dogduklari gunden itibaren mama sut ortaklasa gittik. Sutumu hep sagdim uc saatte sagdigimda 200ml sut cikiyordu. Ta ki irmik helvasi yiyene kadar. Suan gunluk iki kase yiyorum ve 3 saatte 350 ml sut cikiyor. Iki ogluma da yetiyor cok sukur. Sutu yetmeyen annelere denemelerini tavsiye ederim.
Nekwa Busrasahin maşallah barekAllah adınıza çok sevindim😊😊😊 Mamayi bıraktıniz mi peki? Bana da tahin helvasi cok yarıyor onu da deneyebilirsiniz 😉