papatyahanem Merhaba hanımlar. Bebeğim 4 aylık ve 3-4 gündür kesinlikle uyumamak için direniyor. Akşam 5 den beri hiç uyumadı hala sallıyorum. Sizde aynı durumu yaşıyor musunuz ? :(
Mom25 papatyahanem bızde aynıyız ama bızımkı gunduzlerı uyumak istemıyor zorla uyutuyorum akşamları 10:30 gıbı uyuyor
CigdemAslan papatyahanem 4 ay 22 günlüğüz hala geçmedi.Uyumak istemiyor durmadan aglıyor. Normal yani benim bebeğimde sizinki gibi başında başladı hayla devam ediyor. Sabırlar diliyorum 🙏🏻
Rumeysaerim_28 papatyahanem bizde hemen hemen benim bebiş çok direniyor uyucak ama bazen uyum diyo sessizleşiyor 1saniye sonra aaa beni beşiğe koymuşlar diyo hemen ağlıyo biz genelde gece uykusuna yatıracağım zaman çok ağlıyor
papatyahanem Rumeysaerim_28 benimki gündüzde aynı hiçbir şekilde uyumuyor en fazla uykusu yarım saat tükendim sanırım
DuyguDamla papatyahanem bizimde öyle ben kendi haline bıraktım uyumak istemiyosa zorlamıyorum kendi uykusu gelince ağlıyo hemen emzirip uyutuyorum en fazla 20-25 dakka uyuyo zaten gece de 1 saat sallıyorum öyle geçiyo uykuya hem diş hem atak zorlandık biraz
papatyahanem DuyguDamla ya bırakıyorum kendi haline oyalamaya çalışıyorum yine ağlama krizlerine giriyor. İnanın tükendim sabahtan beri bu şekildeyim
DuyguDamla papatyahanem ayy benimkide öyle uyku aralarında 2-3 saat var yinede yarım saat uyuyo bazense 15-20 dakka deliriyorum ozaman yoruluyo insan
oldugrs1 2 ay 12 günden sesleniyorum doğduğundan beri hep bi uyku problemi var son 10 gündürde gündüzde zor uyuyo gecede. Artık gece ayağıma alıyorum ikimizde o şekilde uyuyoruz ki uykuya dalması gece 2yi buluyo napıcam bilmiyorum 🥺
papatyahanem oldugrs1 birimde öyle idi canım doğduğu günden beri uyku sorunumuz vardı. Şuan daha da beter durumdayım İnan sürekli sallama modundayım ve ayaklarımı hissetmiyorum artık.
sinemin papatyahanem atak dönemindesiniz hayırlı olsun canım bizde öyleyiz özellikle 2 gündür uykusuzluktan kollarımın ağrısından duramıyorum daha yeni uyuttum eşimin işten gelmesini bekliyorum gelsin uyucam direk
Tospikannesiii papatyahanem bizde aynıyız 4 ay 18 günlük olduk 😫 çok uykusu var ama uyumamak için direniyor. Bizim hep böyleydi gerçi uykuya çok zor geçiyor kendi kendini eeeeleye eeeleye yoruluyor 😂🤣
papatyahanem Tospikannesiii evet bizimkisi de öyle inan o uykuya geçişte o kadar zorlanıyorum ki yıprandım resmen
papatyahanem DuyguDamla inan tükendim uykusu var elleri sürekli gözlerinde ovuşturmaktan. Saatlerce sallıyorum götürüyorum beşiğine 5 dakika sonra ağlama krizleri. Artık uykusuzluktan kendimi tanıyamaz oldum. Doğduğu zamandan beri uyku problemimiz vardı zaten. Gündüz en azından 1-2 saat uyuyabiliyordum şimdi onu da yapamıyorum :( allahım hepimize sabırlar versin
DuyguDamla papatyahanem gerçekten Allah hepimize sabır bebişlerimizede uyku versin uyumıcağı zaman ne yaparsan yap uyumuyolar bide uykusu olmasına rağmen uyumaması varya insan delircek gibi oluyo ben nerde hata yapıyorumda uyumuyo diyorum kendi kendine