Fatma_52 Gokkukli yegwnim yasina girerken çıkarmıştı normal galiba ama kontre gittiginkzde yine bi domtaora sorarsiniz.her cocugun gelisimi ayni muyir cunku
N-nil Gokkukli 1 yaşında geldiğinde iki dışı birden çıkmıştı sonra diğer iki 4 disimiz var 15 aylık olduk diğerleri de kabardı çıkacak ben de doktora sormuştum normal dedi bide alerjiniz yoksa yoğurt verin
Sdanr 9 aylık hala hiç dişi yok belki de genetiktir bende yaşıma girdiğimde çıkarmışım ilk dişimi ama hiç takmıyorum çıkar eninde sonunda keyifleri yerinde olsunda 🥰
Asyagoknur46 Bizde 7 ay 24 günlüğüz hala yok bende bir sorun mu var diye düşünüyodum bu post iyi geldi 4 ay emdi o yüzden mi acaba diye korkuyodum🥰
zeyzey29 Gokkukli bizimkide 7 ay 15 günlük ne bi diş ne emeklemeye çalışma ne desteksiz oturabilme hic bisi yok sizinki desteksiz oturabiliyor mu
aysenur6806 Gokkukli bizde dün 6 aylık oldu hala dıs yok ama kaşınıyor agrı yapıyor damak oylece duruyor dış yok