Merveliya1 biz de 6 aylığiz ama biz ek gıdaya çok erken başladık 5 ay da doyumluk yiyorduk kahvaltı ara öğün öğlen ana öğün sonra ara öğün yani meyve yoğurt gibi akşam tekrar ana öğün sütüm kesilmişti 3 aylikken mama icmeyi kesinlikle kabul etmedi yabi biberon tutmadi farkli uçlar markalar denedim almadi kaşık maması basladik doktorumuzla çünkü mecburduk açtı ve kilo kaybi başlamıştı e benimde süt kesilmişti ondan mecburduk çok şükür kaşık mamasini tuttu 3 ve 4. Ayda bu sekildeydik 5 . Aya elma ile basladim 3 gün kuralı ile sonra armut
Sonra sebzeye geçtim patates havuç Birlikte verdim çünkü patates çok fazls karbonhidrat olduğu için bebeklere agir geliyormus onun için havuç ile birlikte püre halinde verilmedi lazım sebzelrde de 3 gün kuralı ile gittik suan 6 aylığiz sabah kahvaltida muz avakado püresi bebek bisküvisi yumurta sarısı pekmez karistirip veriyorum ara öğünde kimi zaman meyve kimi zaman yoğurt öğlen yemeğinde 7 tahil veriyorum akşam yemeklerinde bebek tarhanasi, terbiyeli şehriye çorbası, un çorbası , yoğurt çorbası , sebze çorbası , bal kabağı çorbası , ıspanak çorbası eger akşam çorba vermediysem yaatmadan 1 saat öncesi Yulaf ya da irmik ile içine meyve koyarak gece maması yapıyorum şuan 6 ayligiz 7500 kiloyuz boyumuz 69 cm oğlum
Ara öğünlerde Verdigim meyveler
Armut elma kivi çilek muz avakado cennet kurması mandalina
Bazen bunlari tek tek meyve emzigine koyuo veriyorum bazende cam rendeden geçirip arnit elma yada muz elma givi 2 meymeyi karistirio veriyorum