Annem42 neden kızıyorsun canım ufak çocuğa.olabilir.kızınca nasıl utanıyor biliyor musun.nasıl etkileniyor.ben 11 yaşına kadar altıma yaptım.nasıl bi psikolojik etki bırakıyor bilemezsin.öz güven eksikliği yapıyor.baksana çocuk üzüntüden ya da korkudan dolaba saklamış.sakın kimseye anlatma yakınlarından.es kaza duyarsa mahvolur yavrum.(kuzenlerim benim yatağıma çişli……'ın yatağı yazmışlardı.hala sevmem o kuzenlerimi.benim kızım da 4 yaşında başlamıştı yatak ıslatmaya bir kez sesimi yükseltmedim.(kendimden biliyorum çünkü)doktora götürdüm bişeyler anlattı bana.yok işte yatmadan 2 saat önce sıvı alımını kes,yattıktan 1,5 saat sonra tuvalete kaldır.yine de çare olmadı.1.sınıfa başlayınca geçti.görümcemde oğlu 8 yaşına kadar işedi.görümcem bez bağlıyordu ne utanıyordu çocuk.sen yinede bi doktora götür tabii.ama kızma lütfen.çarşaflar yorganlar yıkanır paklanır ama aranızdaki bağ hiç bi zaman paklanmaz.beni mazur gör lütfen bu konuda çok hassasım.bak yine çocukluğumu hatırladım..