Yasemingull Bu mamayı kullanıyorduk ama içeriği paketi falan değişmiş çok köpürüyor değiştirmek istiyorum hipp ve humana kullandım ama olmadı bebelac gold kullanan var mı aranızda ?
Tortilla Yasemingull bende yenı smaya gectım evet neden okdr kopuruyor. Ama kabızfı kızım gecırdı hemen. Hipp kullanıyordjm cok memnundm ama son ıkı kutu kabızlık yaptı sanırm onuda degıstırdıler cınku onceden köpürmezdi sımdı köpürmeye basladı ve kabız yaptı yavrum ıkına ıkına tas gıbı kaka yaptı:(
Zeynepinannesiii Yasemingull kullaniyorum bebelac goldu memnunum canim severek iciyor . 3 numaradayiz bizde . Doğduğun dan beri sma bebelac gidip geldik artik sma fiyatta ucmaya baslayinca bebelac golda gectim tamamen
Serapo Yasemingull aptamil kullandım 2 ay sonra bulamadım sma aldım zar zor bitirdim.hipp aldım uzun araştırma sonucu iyi gidiyor şimdilik
Yasemingull Tortilla değişmiş canım bilmiyorum önceden öyle köpürmüyordu benim kızım 2 güne bir yapıyor kakasını 1 aydır sma kullanıyordum suanki paketi bitiricem başka bi mamaya gecicem
Mrsarslan41 Biberonu çalkalayınca illaki köpürme olur diye düşünüyorum ben aptamil hipp şuan da sma kullanıyorum mamayı biberona koyunca kaşıkla karıştırıyorum herhangi bir köpürme yaşamadım
Yasemingull Mrsarslan41 şimdiye kadar hiç çalkalamadım hep kaşıkla karıştırırım gaz yaptıgını biliyorum çalkalamanın