Merhaba hanımlar.. 17 ay 10 günlük kizim bu güne kadar memede uyudu. Her seferinde gündüz de dahil meme istedi. Gece uyanmalari da malum. Meme olmadan uykuya dalamıyor. ALLAH için birisi bana yardım edebilir mi. 2 gecedir emzirip yanımıza yatırıyorum dalamıyor çok ağlıyor emmek istiyor. Babası kucagimda gezdiriyor uyutmaya çalışıyor yok.. ne yapmam lazım emzik biberon kullanmıyor. Lütfen bi yol gösterin:( dayanamıyorum aglamasına da..