Selam kızlar ben Osmaniye de yaşıyorum pandemi nedeniyle hiç dışarı çıkmıyorum bebiş te henüz küçük zaten ama çok çalışmaya alışkın biri olduğum icin daralıyorum homeofis bir iş bakıyorum ama bu katalog falan tarzı şeyler değil az önce bi kaç ilan gördüm mesela bi yemek firmasının çağrı merkezi ilanı gibi bu tarz evden iş yürüten tanıdığınız var mı artıları eksileri nelerdir ya da önerebileceğiniZ bir evde iş var mı lütfen artık kötü hissedip depresyona girmekten bıktım maaşı önemli bile değil uğraş olsun şimdiden tşkler hanımlar 🙏🏻